[Autoliste] Re: Kalatuns

Rinalds Egle rinalds.egle at gmail.com
Sun Feb 20 21:01:19 EET 2011

2011/2/20 Juris Knakis <lubes at inbox.lv>:
> Tā īsti nav - problēma ir apstāklī, ka aukstā stāvoklī eļļa nespēj
> noturēties
> savai viskozitātei neatbilstoši lielās "šķirbās", iztek no tām un iedarbinot
> dzinēju virknē dzinēja mezglu ir naturāls "eļļas bads". Tā pamatproblēma
> ir tur ...

baidos apnikt, bet man tomeer gribas nokljuut liidz apakshai :D

bet taa eljlja auksta ir vismaz par kaartu biezaaka kaa darba
temperatuuraas, pat vishshkjidraakaa 0W40 auksta buus stipri biezaaka
par visbiezaako 20W50 100C temperatuuraa. turklaat 0Wxx pie -30C buus
aptuveni vienliidzshkjidra ar 5Wxx pie -25C vai ar 10Wxx pie -20C.
shkjirbas motoraa ar 5C vai 10C starpiibu aarkaartiigi mainiisies? kur
te logjika par "paaraak shkjidra"?

eljljas metaala saslapinaashanas speejas, un speejas piekjerties un
arii palikt pie taas metaala virsmas nav cieshi saistiitas ar
viskozitaati. tad jau tikko izsleegtam dzineejam vajadzeetu strauji
palikt bez eljljas, kad izsleegtam dzineejam taa shkjirbas paliek
pilnas ar ljoti shkjidru (saliidzinaajumaa ar aukstu) eljlju. neenu,
droshi vien nav gruuti atrast shtruntiigu eljlju, kas notek no
virsmaam, bet tas vairaak buus kvalitaates nevis viskozitaates
truukums...

--
Rinalds