[Autoliste] Re: Kalatuns

arc at intelectuals.net arc at intelectuals.net
Sun Feb 20 20:51:37 EET 2011

On Sun, February 20, 2011 11:04 am, Rinalds Egle wrote:
> staastiet veel par diizelja priekshrociibaam! :D
>
> nemaz nenoliedzot diizelja ekAnomismu, shkjiet muuzhiigais chakaris
> ziemaa mani kautkaa neuzrunaa... sheit viss ir "s popraffkoi na
> mestnotj" - alkatiigo tirgonju shkjaidiitaa degviela, "ietaupiitaas"
> piedevas, utt...
>
> mani, ne-diizelista, ieteikumi:
> * degvielas trubas caur salonu
> * apsildaams degvielas filtrs
> * apsildaama degvielas tvertne

nu shitaada konstrukcija man te vienam zinaamam keksam bija, ar shaadu
konstrkcijau augu ziemu tika braukaats uz kaukaadas filtreetas atrabotkas
+ pankuukelllas piedeva :D

> * 0Wkautkas sinteetisku eljlju lietoshana ziemaa

fufels :-) 15w50 - pilniniigi nekaadas probleemas, ja vien normaals
starteris un akumulators.
muzhiigais chakars iestaajaas ja grib veel vairaak iepist kapeiku - taupa
uz degvielas kvalitaati un pateerinja mazinaashanai griezh nost razhiibu.
normaalam dzineejam probleemu nekaadu :D

=)
arc