[Autoliste] Re: amortinji

Juris Knakis lubes at inbox.lv
Sun Feb 20 14:33:35 EET 2011

> atvainojos, ka ne par politiku ;)
>  vai kaads var izstaastiit, kaadus amishus buutu vislabaak njemt?
> tip
>  taa kaa skatiijos bilstein b4. tie ir labi?
>  ebajaa shitos diezgan plashi piedaava omegai. piem
>  varbuut ir kaadi liidziigaas cenaas, kas kaada iemesla peec
> labaaki?
>  vai varbuut nav jeegas pirkt shos un taadus pashus peec kvalitaates
>  var leetaak dabuut?
 ---------------------------------
 Es arī atvainojos! :-)))))))))))))))))
 Nu, kā lai saka, es visu apzinīgo automūžu esmu bijis Bilstein
 fans un
 nekad neesmu to nožēlojis :-) Nav bijis nekādu problēmu, nekad.
 Šitā
 B4 līnija ir "sērijveida" auto, cik atminu, taisni B4 savulaik
 uzliku Mersītim,
 ne tāpēc, ka oriģinālie (tieši oriģinālie, jo bija rūpnīcas
 kniedētie
 savienojumi!) būtu slikti, bet tāpēc, ka par sakarīgu cenrādi
 varēja nopirkt
 kasti ar JAUNIEM :-)))) Kalpoja ekselenti. Volvo arī dzimto vietā
 ap 200 kkm
 tika uzlikti BILSTEIN, tiesa, dzeltenā sporta sērija, 50 mm, tiesa
 , auto
 kļuva "cietāks", bet izbeidzās 240 modelim raksturīgā
 gāzelēšanās,
 klanīšanās ("baržas" efekts :-)), auto kļuva precīzs, griezās
 bez raksturīgā
 "domīguma" utt. Turklāt vairs nebija īpašas starpības, vai
 iekšā sēž 1 cilvis,
 vai 5 + krava :-)
 No savas puses iesaku BILSTEIN!
 Ruu