<blockquote style="border-left: 1px solid rgb(204, 204, 204); margin: 0pt 0pt 0pt 0.8ex; padding-left: 1ex;">atvainojos, ka ne par politiku ;)<br /> vai kaads var izstaastiit, kaadus amishus buutu vislabaak njemt? tip<br /> taa kaa skatiijos bilstein b4. tie ir labi?<br /> ebajaa shitos diezgan plashi piedaava omegai. piem<br /> varbuut ir kaadi liidziigaas cenaas, kas kaada iemesla peec labaaki?<br /> vai varbuut nav jeegas pirkt shos un taadus pashus peec kvalitaates<br /> var leetaak dabuut?<br /></blockquote>---------------------------------<br />Es arī atvainojos! :-)))))))))))))))))<br />Nu, kā lai saka, es visu apzinīgo automūžu esmu bijis Bilstein fans un<br />nekad neesmu to nožēlojis :-) Nav bijis nekādu problēmu, nekad. Šitā<br />B4 līnija ir "sērijveida" auto, cik atminu, taisni B4 savulaik uzliku Mersītim,<br />ne tāpēc, ka oriģinālie (tieši oriģinālie, jo bija rūpnīcas kniedētie <br />savienojumi!) būtu slikti, bet tāpēc, ka par sakarīgu cenrādi varēja nopirkt<br />kasti ar JAUNIEM :-)))) Kalpoja ekselenti. Volvo arī dzimto vietā ap 200 kkm<br />tika uzlikti BILSTEIN, tiesa, dzeltenā sporta sērija, 50 mm, tiesa , auto<br />kļuva "cietāks", bet izbeidzās 240 modelim raksturīgā gāzelēšanās,<br />klanīšanās ("baržas" efekts :-)), auto kļuva precīzs, griezās bez raksturīgā<br />"domīguma" utt. Turklāt vairs nebija īpašas starpības, vai iekšā sēž 1 cilvis,<br />vai 5 + krava :-)<br />No savas puses iesaku BILSTEIN!<br />Ruu<br /> <div id="sig"> </div>