[Autoliste] Re: Vakardienas Domburshovs

Mara Niedra maara at dagmaara.lv
Sat Feb 19 20:45:42 EET 2011

nenu, kaadaa briiidii pajautaasu, toc. rakstiit man patiik. buus ar
Lattelecom jaauzjautaa kaa tas naakas, ka 18 (!) tirdznieciibas vietaas,
kuras pasi reklame, ka ir noperkamas telekartes (narveseni, statoil utt) to
sodien vienkarsi nebija.
maara

	godiigi. mani omiisopiisi pirms kara bij sakraajusi naudu bankaa,
lai
	iegadatos privatmaaju Tornakalnaa... ikreizi, kad ieraugu Krajbankas
	reklaamu par vinju darbiibas 75 gadiem, par so aizdomaajos.
	maara

Humoru mīlot, par to varētu apvaicāties Krā(p)jbankai, jo ... 1940. gadā,
tikko mūsu valstī notika "sociālistiskā revolūcija", bezmaz pirmais "jaunās
varas" darbs bija visu banku, krājaizdevu sabiedrību, krājkasu un taml.
iestāžu pārņemšana, kopā ar to aktīvu konfiskāciju, visu noguldījumu
konfiskāciju un banku / finansu iestāžu seifos uzglabāto iedzīvotāju
skaidras naudas , vērtspapīru, vērtslietu u.tml. konfiskāciju ... Tad kur
tas viss ira? :-) Ir jau arī citas lietas, bet ar daudz jaunākām saknēm -
mans kādreizējais kaimiņš savulaik bija "iefiltrējies" darbā tādā
organizācijā,
kura saucās "Sovexportenergo". Būdams augstas klases energoinženieris,
viņš ap 20 gadiem nostrādāja ārzemēs - Ēģiptē, Z-korejā, galvenokārt
Indijā, pamatā būvēja elektrostacijas. "Tur" viņiem izmaksāja tikai nelielu
daļu nopelnītā, pārējo ieskaitīja kontā "Vņešekonombankā", no kurienes
jau laukā varēja dabūt jau tikai rubļus un "Vņešposiltorga" čekus, pēc PSRS
bankas kursa, protams - 1 USD=1 Rublis. Bija viņam tur iekrājušies vairāki
desmiti tūkstošu t.s. valūtas rubļu, skaiti , dolāru. Un, tikko sākās PSRS
grīļošanās, tā banka ... pazuda, vienkārši pazuda, kopā ar mana kaimiņa un
vēl neskaitāmu bēdu brāļu un māsu naudiņu. Un līdz šai dienai Krievijā
ļaudis izliekas, ka nesaprot, par ko runā, kad jautā :-)))))))) Valsts
ļaudis,
es domāju. Un apvainojumus zādzībā sauc par "kļeveta" ... IMHO raksturīgi.

Uff, ku gari sanāca ... un nekā par auto ... :-( Varbūt vēl būs izdevība :-)
Ruu