[Autoliste] Re: Vakardienas Domburshovs

Juris Knakis lubes at inbox.lv
Sat Feb 19 16:49:01 EET 2011

>  Tādēļ mans uzskats, ka šis lietas ir jādod darīt pavisam
> jauniem
>  spēkiem, cilvēkiem, partijām. Vecie nedrīkst piedalīties
> principā.
>  Cilvēkiem pašiem  rūpīgi jāizvērtē, jādomā un jālasa un
> jāvāc info, par
>  potenciālajiem kandidātiem, deputātiem etc, nevis kā tagad, ka
> savēl tos
>  kas vislabāk reklamējas.
 -------------------------------------
 Nja, kā saka mans fāters, mums pietrūkstot 2 cilvēku sākumam -
 premjera
 pirmā pēckara Vācijas kanclera Konrāda Adenauera līmenī, un
 ekonomikas
 ministra Adenauera valdībā Ludviga Erharda līmeņa attiecīgā
 ministra. Abus
 uzskata par "Vācijas atdzimšanas no pelniem" autoriem. Un viņiem
 bija
 grūtāk ...Kā uzskata fāters, saimnieciskā ziņā KA bijis daudz
 kopīga ar
 K.Ulmani :-)
 Lai būtu par auto - abi minētie kungi, īpaši Erhards, bija
 īpaši VW atjaunošanas
 un "pacelšanas " atbalstītāji. Erhards vispār izstūma cauri
 ideju par vācu
 autofirmu neliela nomināla akciju izlaidi, kas ļāva piesaistīt
 tiem laikiem
 milzīgus līdzekļus un, piemēram, ja 1940. gadu beigās VW sāka
 eksportēt
 savu produkciju uz ... Kanādu :-) Un pildīt savas saistības
 sakarā ar Vācijas
 strādnieku līdzekļu krāšanu "Tautas auto iegādei" - strādnieki
 cītīgi līmēja
 speciālas marciņas uz īpašām kartītēm , kā tagad lielveikalos
 :-) Līdz karam
 neviens savu "sakrāto" vabolīti nepaspēja saņemt. Adenauera un
 Erharda
 darbību viens no rezultātiem bija tas, ka pēdējais pirms kara
 samaksājušais
 jeb viņa ģimene / radinieki (karš tak bija starpā) saņēma savu
 godīgi samaksāto
 "vabolīti" 1961. gadā. :-))))))))))