[Autoliste] Re: Kalatuns

Juris Knakis lubes at inbox.lv
Sat Feb 19 10:29:40 EET 2011

> Aiz loga temperatūra strauji tuvojas -30 grādiem. Esmu
> Ziemeļvidzemē ar
>  savu dīzeļvagonu. Uztraucos par to, ka tanki kaut kādu solījumu
> par
>  neduļķošanos dod tikai virs -32C. Ar kvēlsvecēm un kompresiju
> viss ir
>  ideāli, jo pat lēni iegriezts (jo 10W-40 aķis nevelk) motors lec
>  nevainojami pie -20. Smagā auto aķis un vadi kaujas gatavībā,
> bet ko
>  darīt, ja bāka saies ķīselī? Ja saduļķojas, tad jau laikam
> game over un
> [...]
 Mja, šādos gadījumos senāk lieliski palīdzēja mana ex-kantora
 piedeva
 Paraflow 255 (vēlāk Infineum 255) - vien, kā visus "antigelus", to
 vajadzēja
 vienot klāt degvielas uzpildīšanas laikā, vislabāk vēl +
 temperatūrā ... Bet
 nu var provēt sameklēt apkārtnē kādu pretparafīna piedevu
 (bodīte? DUS
 veikaliņš?) , ja paredzēts pildīties. Otrs variants -
 apgaismošanas petroleja,
 to var pievienot max kādus 10%, bet atkal to jādara uzpildīšanās
 laikā -
 papriekš petroleju bākā, pēc tam pa virsu DD... Nu un, ja
 "izkritīs" tomēr
 parafīns, tad jābūvē iglu un jāziemo, jo nekāda ķīmija šo
 parafīnu nešķīdina,
 to dara tikai pati DD attiecīgā temperatūrā :-)
 Benzīnu liet pie DD kategoriski neiesaku!
 Ar arktisku sveicienu,
 Ruu
 P.S. Starp saduļķošanos (CP) un parafīna "izkrišanas" sākumu
 (CFPP)
 parasti ir vairāki grādi , vismaz 4-5 kā minimums. Duļķošanās
 vēl nav
 mirstamā kaite!
 R.