<blockquote style="border-left: 1px solid rgb(204, 204, 204); margin: 0pt 0pt 0pt 0.8ex; padding-left: 1ex;">Aiz loga temperatūra strauji tuvojas -30 grādiem. Esmu Ziemeļvidzemē ar <br /> savu dīzeļvagonu. Uztraucos par to, ka tanki kaut kādu solījumu par <br /> neduļķošanos dod tikai virs -32C. Ar kvēlsvecēm un kompresiju viss ir <br /> ideāli, jo pat lēni iegriezts (jo 10W-40 aķis nevelk) motors lec <br /> nevainojami pie -20. Smagā auto aķis un vadi kaujas gatavībā, bet ko <br /> darīt, ja bāka saies ķīselī? Ja saduļķojas, tad jau laikam game over un <br /> jāskalo sistēma, vai tomēr var cerēt šķilt un tikt mājās ar siltāka <br /> laika iestāšanos?<br /></blockquote>----------------------------------------<br />Mja, šādos gadījumos senāk lieliski palīdzēja mana ex-kantora piedeva<br />Paraflow 255 (vēlāk Infineum 255) - vien, kā visus "antigelus", to vajadzēja<br />vienot klāt degvielas uzpildīšanas laikā, vislabāk vēl + temperatūrā ... Bet<br />nu var provēt sameklēt apkārtnē kādu pretparafīna piedevu (bodīte? DUS<br />veikaliņš?) , ja paredzēts pildīties. Otrs variants - apgaismošanas petroleja,<br />to var pievienot max kādus 10%, bet atkal to jādara uzpildīšanās laikā -<br />papriekš petroleju bākā, pēc tam pa virsu DD... Nu un, ja "izkritīs" tomēr<br />parafīns, tad jābūvē iglu un jāziemo, jo nekāda ķīmija šo parafīnu nešķīdina,<br />to dara tikai pati DD attiecīgā temperatūrā :-)<br />Benzīnu liet pie DD kategoriski neiesaku!<br />Ar arktisku sveicienu,<br />Ruu<br />P.S. Starp saduļķošanos (CP) un parafīna "izkrišanas" sākumu (CFPP) <br />parasti ir vairāki grādi , vismaz 4-5 kā minimums. Duļķošanās vēl nav<br />mirstamā kaite!<br />R.<br /> <div id="sig"> </div>