[Autoliste] Re: Vakardienas Domburshovs

raimonds.v krani at inbox.lv
Fri Feb 18 09:45:29 EET 2011

 Vispār jau, ja pareiziatceros vesturi, plebejs skaitījās
 ieceļotājs, ienacējs, nevietējais.
 Kas attiecas uz nelocīšanos visos līmeņos( Latvenergo, valdība,
 regulators), tas tikai liecina par to cik tas ir svarīgi, un
 svarīgi tapēc, ka ir apsolījušies SVF, EK, ES, PB  u.c.....
 jo savādāk viņus bez vazelīna paņems. Kārtējais tautas
 piedrāšanas pasākums, kas tikai tuvina esošās pastāvošās
 iekārtas ātrāku galu.
 ramonz
 ======
 Citējot *Martins <martini.zupa at gmail.com>*: