[Autoliste] Re: Vakardienas Domburshovs

Martins martini.zupa at gmail.com
Fri Feb 18 09:35:47 EET 2011

Skatoties visu cirku es domaaju ka tas ir mazliet bezceriigi, lai arii
vajadziigi (visa taa diskusija un kashkjis ap tarifiem, tas ka tauta
spirinaas un nepadodas taa vienkaarshi). Vnk visi apzinaas ko ir
dariijusi un kaa ir dariijusi tarifu nosakot, un ir dariits ar zinju
un kljuudu tur patiesiibaa nav. Un rezultaats tai pusei ir labs -
formaali nodoklji netiek buutiski celti, tomeer papildus nauda ienaak,
pie kam dalja plebeju niknuma tiek paarmainjas peec citai iestaadei
(nevis valdiibai kaa parasti). Bet plebeji patrakos kaadu laiku, un
gan jau pieradiis un nomierinaasies. Fakti, emocijas, tas viss
patiesiibaa ir tikai lirika, un taa puse apzinaas, ka shis niknuma
vilnis ir jaapaarlaizj, bet nedriikst "saliekties". Bezmaz prasaas
izkaart sarkano britu plakaatu "keep calm and carry on"... Ech... Bet
vispaar shkrobe, arii man. Man mazaa dziivokliitii ar gjimeni nu
nekaadi neizdosies ierakstiities 1200kwh. Un nav man ne trauku
mashiinas, ne arii apsildaamaa baseina (arii neapsildaama baseina man
nav).

M.