[Autoliste] Re: Latvenergo tarifs apstiprinats

raimonds.v krani at inbox.lv
Thu Feb 17 10:24:37 EET 2011

 pareizi buutu attiistiit valsts ekonomiku no taa guustot nodoklju
 ienjeemumus nevis vienkaarshi nogriezt. Cita lieta, ja nav ne
 mazaakaas veeleeshanas to dariit.
 Par sanjemtajiem pakalpojumiem, kaut kaa diezko neizjuutu ka es kaut
 ko sanjemtu. praktiski nekas valstii nestradaa iedziivotaaju labaa,
 bet tikai shauram elites/politikju/biznesmenju slaanim. viss ir
 apgriezts vai palicis abnormaali daargs.
 ramonz
 ======