[Autoliste] Re: Latvenergo tarifs apstiprinats

Instigater instigater at projektam.lv
Wed Feb 16 16:21:37 EET 2011

On 2011.02.16. 16:04, Rinalds Egle wrote:
> Maarastant, tavaa vecumaa jau vajadzeetu buut sapratnei par to, ka ne
> jau sapratne par lietaam nosaka lietu kaartiibu, bet gan tie, kas
> shiis lietas regulee. :) Tarifs ir apstiprinaats un cilveeki maksaas.
> Neatkariigi no taa, vai tas ir taisniigi, vai tas ir pareizi, vai tas
> ir pamatoti un vai tas man/tev/citiem patiik. Rezultaats jau ir
> panaakts. Pie varas esoshajiem savajadzeejaas naudu - izdomaaja, no
> kaa veel var panjemt. Un viss. Tas, ka "augshas" nedomaa par to kaa
> buus peec gadiem 5/10/50 un kaa dziivos *muusu* beerni, nevis *vinju*
> [...]
... bet, ja es būtu pie vadīšanas, es darītu tāpat, ibo daudz labāk
paņemt no tautas un apgrozīt tepat (lai arī liekas negodīgi, tomēr
kopumā neviens nav zaudētājs), nekā ņemt no ārzemēm aizdevumu un par to
vēl miljonus procentu maksājumos nolocīt (un procentus mēs maksāsim visi
tāpat, jo tieši par to summu mēs nesaņemsim kādu valsts pakalpojumu).

Serveru noma Latvenergo datu centrā - sākot no 9.50 Ls/mēn