[Autoliste] Re: viktorse iesaka Tev izlasīt šo ir.lv rakstu

KPL kpl.listes at gmail.com
Thu Feb 10 12:57:23 EET 2011

Nu iekaartas privaatmaajas vajadziibaam ir pavisam cits staasts,
attieciigaas iekaartas expluatees un visu energiju izmantos tikai
attieciigaas maajas iemiitnieki, neko piespiedu kaartaa nebuus
jaapmaksaa visiem paareejiem, kaa tas ir ar visiem tiem
veejgjeneratoriem un mazo upju aizdambeetaajieem.

Un ar visaam investiicijaam un iekaartu izmaksaam vienalga sanaaks
kudish efektiivaak kaa lielpilseetas zisteema, ar apsildaamaam piilju
pakaljaam parkos, un visu cauru gadu valjeejiem logiem kaapnjutelpaas,
par kuraam neviens personiigi atbildiigs nav.

--
KPL