[Autoliste] Re: viktorse iesaka Tev izlasīt šo ir.lv rakstu

Evita Egle evulis at gmail.com
Thu Feb 10 12:45:29 EET 2011

Nu labi, man ir malkas apkure. Gribu ko automātiskāku nākotnē.
Eiropa piedāvā pusi izdevumu segt. Kāpēc man to neizmantot?
Pretējā gadījumā nāksies segt visu pašai. Un tās iekārtas, ko Eiropa
apmaksā, nav 2x dārgākas kā tās, kuras es varētu pati pirkt.

Ev.

2011. gada 10. februāris 12:25 Ģirts Karnītis <girts.karnitis at di.lv> rakstīja: