[Autoliste] Re: Neoficiāla aptauja - LUKOIL ECTO degviela

ramonz krani at inbox.lv
Thu Feb 3 19:13:16 EET 2011

Nu krievijaa Lukoilaa straadaajoshiem ir nesalidzinaami plashaakas
"piedevas" pie darba kaa arii personaala politika cita.
Par cik Baltijaa shefo braljukas lietuvieshi... tad  - no coments.((
kaa saka, rezultaats uz sejas.
Nav jau gluzji taa ka nav reklaamas vispaar, bet manupraat ne tajaa
daudzumaa, ne taa prece, ne tajaa vietaa.
Reklamee jau visaadus veikala labumus, nu tipa: shitam cena taada un
taada, peerc divus , kopaa izdeviigaak , dormeo spilvenu akcija,
automazgaatuves, utt bet nav pasha galvenaa - degvielas reklaamas.
A es tur neko daudz nevaru ietekmeet, paaraak mazs chiekurs.
ramonz
====