[Autoliste] Re: Neoficiāla aptauja - LUKOIL ECTO degviela

Juris Knakis lubes at inbox.lv
Thu Feb 3 08:49:58 EET 2011

 kaa izraadaas ne visi pat zin par taadu, jo
>  Lukoilam shvaki ar reklaamu un maarketingu, arii es pirms tam
> nezinaaju
>  ka taada degviela eksistee.
 ------------------------------------
 Mjā, tas par to reklāmu un mārketingu izklausās dīvaini -
 daudzviet, kur Lukoil
 darbojas, arī Krievzemē, viņi diezgan aktīvi darbojas šais
 jomās... Turklāt viņu
 "brendu" mēdz pat viltot, tātad galīga avārija vēl nav :-) Vai
 tik tev pašam nav
 jākomandē šīs aktivitātes? :-)))))))))
 .... bet vienalga mani krievu čomi - sacīkšu braucēji tur
 nopērkamās degvielas,
 gan benzīnu, gan DD, sakarā neatkarīgi no brandnāmes (mīzolis)
 lieto vārdu
 "bodjaga" :-) Laikam jau zin, ko runā ... :-(
 Ruu