[Autoliste] Re: autozaglju karte

Rich richlv at nakts.net
Thu Jan 20 13:38:27 EET 2011

On 01/20/11 13:31, Imants wrote:
> Kaut kāda statistika apkopotā veidā būs, bet izejas datus jums,
> cukurdupsīši, neviens nedos. Es nezinu ĢIS tehnisko pusi, bet varu
> apbēdināt, ka esošā sistēma, kas netiks pārbūvēta no 0, ir...wait for
> it...IE atkarīga (tieši ActiveX dēļ). Tas bija izlemts sen un lēmumu
> ietekmēja $$$ daudzums (precīzāk, mazums).

activex izveele nevar buut deelj liidzekljiem, ja vien pirms tam jau nav
bijushi dazhaadi interesanti leemumi.

atpakalj pie izejas datiem - pirmkaart, ja mani kaads sauc par
cukurdupsiiti, tad man rodas aizdomas par seksuaalaas orientaacijas
virzienu :)
otrkaart, buutu interesanti redzeet pamatojumu izejas datu
neizplatiishanai - es neapgalvoju, ka taada nav vai ka tas ir slikts,
ljoti iespeejams, ka kaut kaada dalja semi-operatiivaas un citas info
pamatotu iemeslu deelj nav publiski izplataama. galvenais, lai tie
iemesli nav "mees vienkaarshi negribam dot" vai "mums kauns" ;)

  Rich