[Autoliste] Re: autozaglju karte

Imants zai at inbox.lv
Thu Jan 20 13:31:31 EET 2011

Kaut kāda statistika apkopotā veidā būs, bet izejas datus jums,
cukurdupsīši, neviens nedos. Es nezinu ĢIS tehnisko pusi, bet varu
apbēdināt, ka esošā sistēma, kas netiks pārbūvēta no 0, ir...wait for
it...IE atkarīga (tieši ActiveX dēļ). Tas bija izlemts sen un lēmumu
ietekmēja $$$ daudzums (precīzāk, mazums).

zais

2011. gada 20. janvāris 12:51 Rich <richlv at nakts.net> rakstīja: