[Autoliste] Re: autozaglju karte

Martins martini.zupa at gmail.com
Mon Jan 17 23:36:55 EET 2011

oi oi oi, labi jau gribi, bet padomaa no otras puses. Padomaa par to
kaa visu var sachakareet, vai izmantot savaam vajadziibaam ar slikto
noluuku. Un viens piemeers - gribas satjuuneet kkur iipashumu cenas -
sistemaatiski zinjojam par probleemaam pat ja to nav. Atveeraas
GuljamRajonaa jauna auto staavieta - pashi jau zinat... Ja atstaasi
briivu iespeeju iegaaniit meilaa zinjojumu par paaridariijumu - kaads
to izmantos agraak vai veelaak. Zinu, ka alternatiiva gaidiit kad
policijas ekipaazja atbriivosies utt ir ilgi, bet... Shitaa
nepaarbaudiitaa tikai anoniimo zinju vaakshana jau buutu ciinja ar
sekaam, ar to ka tauta atmet ar roku, sak nav jau veerts zinjot jo
siikajaam riebekliibaam nav laika, pietiekami maz policistu,
pietiekami daudz sliktu cilveeku...

Ja cilvēks grib - lai ziņo, dodiet iespēju to darīt attālināti un ērti
(hints - notikuma vietu vajadzētu varēt ērti iebakstīt kartē un/vai
ievadīt kā adresi, nevis tikai saskaņā ar klasifikatoru), bet tā lai
paliek kārtīgs ieraksts, ar vārdu, uzvārdu, personas kodu par ieraksta
veicēju (tas būtu gan disciplinējošs pasākums, jo par viltus ziņu
sniegšanu varētu dabūt pa pirkstiem, gan arī gadījumiem, ja policija
vēlas sazināties ar cietušo). Autorizāciju sabūvēt krustām/šķērsām ar
interneta bankām, e-me un visu pārējo, kas jau veiksmīgi darbojas -
tas būtu pilnīgi pietiekami un ērti. Bet varbūt es te tagad murgoju...

Nu, varbuut es vispār esmu naivs... :)

M.