[Autoliste] Re: autozaglju karte

Girts Legzdins [projektam.lv] girts.legzdins at projektam.lv
Mon Jan 17 22:50:57 EET 2011

Tātad, jāatvieglo pieteikšanās.
Jaunais šefs jau solās atvērtību, iesakām mailiski to visu pieteikt,
sak', lai netraucētu kontaktu centru un nav degoši, var aizrakstīt mailu.
Galnais, lai piefiksējas, un tad jau nekur neliksies.
Laigan, ja būs vienota sazvanīšanas vieta, tad jau arī visu ierakstīs un
droši varēs pieprasīt: "A' kapēc man atteica? Lūdzu, izpētīt ierakstu!"

Girts Legzdins
T: +371 26546676
Server rental in
the Data Center of Latvenergo