[Autoliste] Re: Mitsubishi Carisma vārstu vāka blīve

Karlis karlisd at gmail.com
Fri Jan 14 10:26:22 EET 2011

Mainot blīvi iet pāri pa diagonaaleem ir tiiri pashsaprotami, bet
chakareejoties ar zobsiksnu jau n-to reizi, var gadiities, ka pie
skruuves esoshais masas vads tiek aizmirsts, tad skruuvee valjaa, tad
atkal ciet, tad veel kaut kas... un tas viss bliivei, kura piedziivo
jau nez kuro atveershanu-aizveershanu, nemaz nepatiik.

Karlis