[Autoliste] Re: Mitsubishi Carisma vārstu vāka blīve

Karlis karlisd at gmail.com
Fri Jan 14 09:44:51 EET 2011

2011/1/13 arc <arc at intelectuals.net>:

> skatiestute man, njekarkaj :D
> a man liels dzeeshamais :-))4kg :D
> btw peedeejoreiz shkjiet motoru naacaas dzeest, kad pazinjam uZ shoses
> golfam klanis pa saanu izliida :-))

Nu man peedeejoreiz kaa reizi bij ellja uz kolektora vecgada vakaraa,
staaveejaam ar 2kg + 4kg aparaatiem rokaas un ar sniegu apdzeesaam.
Vaarstu vaaks bij cilaats reizhu reizeem un aizskruuveejot seciiba
tika daljeeji njemta veeraa, bet tur vispaar skruuves ir kaukaadas 4
laikam.
Briidi pirms uzliesmojuma, testdraivaa radaas paardomas - "kapeec
ikarusu juut ar degunu, bet nekur nemana?"

FordSierrai 1.8 (?) arii var dabuut ellju uz karstas izpluudes ;)

> un pirms brauc pakalj uz grosu, iecheko kaadu no
> http://www.japanautoparts.lv/ veikaliem :-)
> nu pie konkreetaa augstaak mineetaa cipara, tas gan laikam ka nau aktuaaali,
> betnu taa vispaar...

> a kas tur par graabelki?

> =)
> arc