[Autoliste] Re: Mitsubishi Carisma vārstu vāka blīve

Martins martini.zupa at gmail.com
Thu Jan 13 22:59:40 EET 2011

Tā japāņu bode nespēj sacensties ar tiem cipariem, par kādiem es
dabūšu no Grosa.
300tdi grābeklis ar vārstu vāku elementārs - ja pārvelk pašu vāku, tad
iespriego špiļkas, kas tur arī rokeru asi, kas beidzas ar izrautu
špiļku un salauztu asi. Tiesa, Kurland trophy 2009 šitais gadījās, bet
paspējām asi tikai saliekt. Špiļku pa fikso uzvirpojām, iegriezām
vītni un asi prātīgi idevās ieliekt vietā. Fiksi iestartēja'm un gonku
nobraucām, rezultāts sūdīgs jo no 12h OZ kādas 4 pavadījām remontējot.
 Pēc tam pēc posma kaut kādā pabraukāšanās reizē tā ass salūza 3
gabaols.
Vot padomāju - a ja nu Mitsu ir kaut kādi savi knifi.....

M.