[Autoliste] Re: Mitsubishi Carisma vārstu vāka blīve

arc arc at intelectuals.net
Thu Jan 13 22:50:15 EET 2011

Karlis wrote, On 2011.01.13. 19:47:
> starp citu, ir arii taadi bliivju uzlabotaaj-smaakji. Paliidzot pat ljoti.

taa jau ir, es ar vaarstu vaakiem lietoju locite premium gray silicone
vaij kaukaa liidziigi.  bet
nupat peedeejaa piegaajienaa ir vainu neriktiigs silicons pagadiijies
vaijnukas, jau tresho reizi tek garaam.
un tak peedeejaa heremetizaacija bija apvienotaa argalvas skruuvju
paarvilkshanu un vaarstu piereguleeshanu un viss tika kaartiigi
notiiriits/attaukots/nozhaaveeets, un skuju :D nekas tur paaraak neelpo ari.
lainuka izstaas ka man ar buus jaabrauc pie japaanja peec bliives.

kaukaadam audi agraak ar shitaada pasha tipa smaakji ar kaltu nevareeja
to vaaku peecaak nost dabuut ;)) tureejaas kaa piemetinaats.
betnu tas sk, zaale tad ar bij stipraaka utt..

> Un... ja no augshas (vaarstu vaaks parasti ir augshaa) ellja
> pietiekamos daudzumos tek uz izpluudes kolektora un tiek ruupiigi
> karseeta, zem haubes var paraadiities ne tikai duumi, bet arii liesmas
> ;)

skatiestute man, njekarkaj :D
a man liels dzeeshamais :-))4kg :D
btw peedeejoreiz shkjiet motoru naacaas dzeest, kad pazinjam uZ shoses
golfam klanis pa saanu izliida :-))

un pirms brauc pakalj uz grosu, iecheko kaadu no
http://www.japanautoparts.lv/ veikaliem :-)
nu pie konkreetaa augstaak mineetaa cipara, tas gan laikam ka nau
aktuaaali, betnu taa vispaar...

a kas tur par graabelki?

=)
arc