[Autoliste] Re: Nivas jautājums

Instigater instigater at projektam.lv
Mon Jan 10 17:13:53 EET 2011

On 10.01.2011 16:20, Mara Niedra wrote:
> Keguma HESa teritorijas parkplacii staav staabeliem nivas, tak jau pa gabalu
> izskataas pec nelaimes cupaam. ja nav aicinaajuma pec katriem paris
> brauciemiem to atkal likt uz saaniem/galda/paceelaaja - neperc. kops saku to
> uztvert ka konstruktoru, kurs, ak brinums! reizem mus izvizina, viss ir
> kartiba. kamer domaju, ka ta ir automasina - nekas nebij kartiba.
Pirms kārtējās to lūžņu izsoles ir iespējams iepazīties ar konkrētajiem
eksemplāriem, tad tiek izdalīts telefona nr ar norīkoto cilvēku veikt
ekskursiju pavadīšanu. Ja godīgi, tad pērkot no turienes Ņivu, es ņemtu
divas un liktu kopā vienu.

Serveru noma Latvenergo datu centrā - sākot no 10.50 Ls/mēn