[Autoliste] Re: Nivas jautājums

Juris Knakis lubes at inbox.lv
Mon Jan 10 17:01:27 EET 2011

> Keguma HESa teritorijas parkplacii staav staabeliem nivas, tak jau
> pa gabalu
>  izskataas pec nelaimes cupaam. ja nav aicinaajuma pec katriem paris
>  brauciemiem to atkal likt uz saaniem/galda/paceelaaja - neperc.
> kops saku to
>  uztvert ka konstruktoru, kurs, ak brinums! reizem mus izvizina,
> viss ir
>  kartiba. kamer domaju, ka ta ir automasina - nekas nebij kartiba.
>  maara
 ======================
 Nja, kad palasās dajebkur par Ņivām, neko citu, kā lamas izlasīt
 nevar :-)
 Es ļoti labi atceros Ņivas vēl 1970. beigās - normāli auto bija,
 negaudoja
 nekādas "razdatkas", ar dažiem izņēmumiem neprasīja vairāk
 uzmanības,
 kā normāls "žigulis". Jā, bija dažas vājās vietas, piemēram,
 lodbalsti priekšas
 piekarē, priekšējais kardāns (šlices), bet tā viņa brauca,
 brauca un brauca.
 Un, kaut kad 1980. vidū kaut kas notika - visiem VAZ ražojumiem
 strauji
 pazeminājās kvalitāte. Un tad arī Ņivas kļuva mazbaudāmas....
 Parādījās
 defekti, kurus iepriekš nezināja, un vispār auto sāka nolietoties
 burtiski
 3x ātrāk. Mnja. Bet ja turklāt bijusi Latvenergo struktūrās, tur
 nu galīgi
 neizcēlās ar saudzību pret darba auto - burtiski gada laikā par
 lūžņiem
 pārvērta arī Jeep Comanche, Dodge Dakota utt. :-)
 Ruu