[Autoliste] Re: Opel Fontera

GinC ginc at pie-dabas.net
Thu Jan 6 23:05:43 EET 2011

Ne Terrano 2, ne  Pajero nav ne eksotika ne minoritāte 4x4 braucamo
rindās. Terrano 2 iespējams ka ir pat vairāk par Opel Frontera iekš LV.
Braukšanai ĀRPUS normāla ceļa tie būs labāki par Fronteru, bet Nissans
sirgst ar tieksmi rūsēt, laigan ir ar labu 2,7 dīzeli, un Pajero būs
vienkārši krietni dārgāks un ar niķīgu dzinēju.

G.