[Autoliste] Re: Opel Fontera

Krescendo Paranoja krescendoparanoja at inbox.lv
Thu Jan 6 19:43:14 EET 2011

 Paldies par ieteikumiem! No eksotikas/minoritātēm autojomā cenšos
 izvairīties, jo ir tā gadījies, ka pat 9 gadus vecam
 _širpotrebam_  jauns bloks maksā kosmosu, lietotu ar tieši
 tādu kodu sameklēt neiespējami u.t.t.
 KH
  Citējot *- Prichomzs - <prichomzs at gmail.com>*:

>      es apskatiitu sievietei labaak ko shaadu:
>
> http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/nissan/terrano-ii/abmmd.html
> [1]
>
>      konkretais sludeklis diivains. Auto no vaacijas ar zviedru
> nummuriem ... bet nu tur ir ari citi varianti. Var apstit ari ford
> maverick.
>
>      veel kaukaads shaads ..
>
> http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/mitsubishi/pajero/ghgdf.html
> [2]
>
>      shie butu mani varianti, ja gribas braukt kur vajag nevis tur
> kur var tikt. Kaukaadus Patroljus, Discovery, LC atstaasim tiem, kas
> [...]

Links:
------
[1] http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/nissan/terrano-ii/abmmd.html
[2] http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/mitsubishi/pajero/ghgdf.html