[Autoliste] Re: Sniega pūtējs

Krescendo Paranoja krescendoparanoja at inbox.lv
Tue Jan 4 15:00:52 EET 2011

 Redzēju, kā tīra ar kvadru (nu vismaz 500 cc)- un kļuva skaidrs,
 ka par dārza traktoru ir jāaizmirst pat, ja tiem piedāvā
 šķūri. Spolēsi vienā laidā. Kvadra der asfaltētiem laukumiem,
 ar svaigu, ne pārāk dziļu sniegu.
 Jāņem tas 75, ar tādu arī meitās nav kauns braukt:)
  Quoting *Rich <richlv at nakts.net>*: