[Autoliste] Re: Sniega pūtējs

Rich richlv at nakts.net
Tue Jan 4 14:54:16 EET 2011

On 01/04/11 14:49, Rinalds Egle wrote:
> veel iesaku pareekjinaat degvielas izmaxas... ;)
>
> es peetiiju shitaadu: http://santehnet.lv/?l=1&c=144&p=3182
> itkaa zeleejot arii ledu/slapju sniegu. 2x leetaaks par liidziigu
> hondas izstraadaajumu...
>
> betnu daargi, daargi... ja neiet peljnjaa, tad noteikti leetaak buus
> paaris reizes gadaa samaxaat kaadam dienestam, lai iztiira.

kaads ir meegjinaajis ar taadiem palielaakiem pljaujamajiem daarza
traktorinjiem tiiriit ? nav kaa ar njivu tehnikas listee ieposteetajaa
video ? :)

veel esmu dzirdeejis atsauksmes, ka ar kvadru esot forshi tiiriit, un
vasaraa veel izklaide. hvz, gan jau tur taa pati probleema ar svaru, ja
shitaads ledus/blieteets sniegs uznaak.

  Rich