[Autoliste] Re: Kāds tuvāk varētu iepazīstināt ar ņivu???

Reinholds Zviedris reinholds at dagmaara.lv
Fri Dec 31 17:35:04 EET 2010

Par to Māras tantes Ņivu, kas patiesībā ir mana jeb par Ņivām vispār :)

Tad nu tā - ietilpt tur var gandrīz jebkādas komplekcijas cilvēki - pie tam
vēl vairāki. Grūtāk varētu būt ar iekāpšanu/izkāpšanu, taču vismaz man ar
2,02 x ~1m problēmu nav.

No detaļu lētuma - tur atliek vien piekrist - to autiņu pilnībā var pārlasīt
par kapeikām - it sevišķi, ja iepērkas pareizajā bodē Margrietas ielā
gandrīz pie Kalnciema ielas tilta.

No lietošanas viedokļa - kad pierod, tad īstenībā ir kaifs braukt :) Vienīgi
- jāņem vērā īsā bāze, kad izdomā kaut kur kaut kā plakaniski izpildīties :D
Taču - jāņem vērā, ka defaultā būs diezgan pagrūti to izdarīt jo ne vecais
1.6, ne jaunais 1.7 motors nekādu megajaudu nedod :D Ja izmanto tikai
parastai 4x4 braukšanai nevis hardcore purvu mežu brišanai, tad tam autiņam
nekas, izņemot normālās Voltyre traktorenes riepas, nav vajadzīgs. Tiesa -
arī iebraucot mežā/purvā, līdz zināmam ūdens/dubļu līmenim var tīri labi
izbraukt - pat ar piekrautu līdz lūpai autiņu.

Ja ir kas specifisks jautājams par Ņivu - feel free to ask :D Savējo
agregātu gandrīz visu pats esmu pārjaucis vai vismaz skatījies uz pirktiem
un klasiskās vainas ir zināmas. Tāpat arī zināms, ko tieši var vai nevajag
uzlabot ;)

/Reinis