[Autoliste] Re: Ziemassvētki brauc!

arc arc at intelectuals.net
Sun Dec 26 00:01:28 EET 2010

Instigater wrote, On 2010.12.25. 18:24:
> Esmu tagad pāķlandē. Internetu ar grūtībām izdevās sameklēt. Vakar uz
> veikalu ar traktoru, bet no rīta kaimiņš ar traktoru striķī savējos
> ratus vilka līdz šosejai. Te saimniecības mazajam puspiedziņas traktoram
> arī neiet viegli, nu jau par piekabes vilkšanu var aizmirst. Man jau no
> rakšanas šodien rokas krīt nost, a kaimiņš, maita, pieteicās savu auto

nekas, patiesais kaifs iestaasies naakamajaa dienaa, tad gan buuus
sajuuta - buutu labaak vakar nokritushas ;>
betnu tak muusdienaas katraa sevi cienoshaa saimnieciibaa kuraa ir
traktors, vai vismaz kaiminjam, ir uzmeistarots kaads shkjuuris.

nu kautvaij kaukas http://www.draugiem.lv/sniegamlv

=)
arc