[Autoliste] Re: Ziemassvētki brauc!

Instigater instigater at projektam.lv
Sat Dec 25 18:24:48 EET 2010

On 25.12.2010 14:02, Martins wrote:
> Shodien jau viss, un shluss. Pa nakti piesniga klaat, tagad seersna
> kaartiiga pa virsu, nu jau paskarbi. Tagad laikam tieshaam vajag jau
> pa virsu sniegam braukt ar zemspiediena ratiem...
Esmu tagad pāķlandē. Internetu ar grūtībām izdevās sameklēt. Vakar uz
veikalu ar traktoru, bet no rīta kaimiņš ar traktoru striķī savējos
ratus vilka līdz šosejai. Te saimniecības mazajam puspiedziņas traktoram
arī neiet viegli, nu jau par piekabes vilkšanu var aizmirst. Man jau no
rakšanas šodien rokas krīt nost, a kaimiņš, maita, pieteicās savu auto
novietot tajā piebraucamajā ceļā, kuru es priekš sevis rītdienai
iztīrīju. Nezinu gan, kā iekš auto tikšu, gandrīz centimetrs ledus virsū
stāv, un tas viss kaut kur starp Strenčiem, Smilteni, Brenguļiem un Valku.

Nu ta, Priecīgus Jums!

Serveru noma Latvenergo datu centrā - sākot no 10.50 Ls/mēn