[Autoliste] Re: iisi par Latvijas Auto klubu apvienibu

Mara Niedra maara at dagmaara.lv
Wed Dec 22 14:49:45 EET 2010

ej tur, kur keizars kaajaam! braucam ar diizeli katru dienu, tak ne litra
dalju arpus Nestes nopirkusi neesam un netaisamies.
maara

Vienotiiba = meli, bet tas taa, buutu pilniigs offtopic, ja vien vinji
nechakareetu godiigus autobrauceejus, kuri par akciizi jau krietni daudz
atpogaa :(

swolotch, ja buutu ministrs, tad uzliktu diizeljiem 100 Ls meenesii
kontrabandas nodevu :D