[Autoliste] Re: iisi par Latvijas Auto klubu apvienibu

arc arc at intelectuals.net
Wed Dec 22 14:22:45 EET 2010

swolotch wrote, On 2010.12.22. 12:23:
> Vienotiiba = meli, bet tas taa, buutu pilniigs offtopic, ja vien vinji
> nechakareetu godiigus autobrauceejus, kuri par akciizi jau krietni daudz
> atpogaa :(
>
> swolotch, ja buutu ministrs, tad uzliktu diizeljiem 100 Ls meenesii
> kontrabandas nodevu :D

un no nodevas vareetu izvairiitirs vieniig kraajot bennjtanku chekus un
tos regjistreejot elektrooniskajaa regjistraa, kura aboneeshana
120Ls/meen + uzstaadot kjerrai sertificeetu devielas pateerinja
skaitiitaaju pa 500ls bez pvn. kaa bonusu pie visa vareetu izsniegt ari
godiiga devielas pildiitaaja diplomu gada beigaas???

es domaaju ka valdiiba tevi jau gaida ;)

=)
arc