[Autoliste] Re: iisi par Latvijas Auto klubu apvienibu

Karlis karlisd at gmail.com
Thu Dec 16 16:10:28 EET 2010

eh, ko juus vispaar saprotat no veciem shrotiem :P

Ilgstoshaas diskusijas par izmeshiem, nobraukumiem utttuc ir liekas,
shim nodoklim ir maz sakara ar celju bendeeshanu vai gaisa
saarnjoshanu, tas, liidziigi kaa nek.iip. nodoklis ir domaats kaa
iipashuma nodoklis. Ja esi iipashnieks - maksaa. Tie visi motori,
svari, gadi uttuc ir labaak vai sliktaak izveeleeti  iipashuma apjoma
un ekskluzivitaates raadiitaaji. Pieljauju, ka jaundibinaatajai
organizaacijai (precizeejums Maarstantei - taas aktiivaakajiem
biedriem) ir iespeeja aiziet pie svariigajiem leemeejviirukiem un
izstaastiit, ka zafira ir kas iipashs un ka vispaar ekskluzivitaati
shaadi nevar noteikt un ka vispaar ir konstruktiivi iebildumi. Vismaz
atbildeet vinjiem naaksies, jo taada organizaacija tomeer var buut
speeks ne tikai savstarpeejo burzu riikoshanaa.

Es jau neko, man 2005.g veel ilgi nespiid :)

Karlis