[Autoliste] Re: iisi par Latvijas Auto klubu apvienibu

Karlis karlisd at gmail.com
Thu Dec 16 14:18:47 EET 2010

ok, pieprasi CSDD kaa valstisku (un Tevi kaa iedziivotaaju un
nodokljus maksaajoshu skaroshu) funckiju turoshu iestaadi paraadiit
proceduuras aprakstu, kur teikts no kura kreisaas kaajas iikshkja
vinji izziizh infu, kas rakstaama regjistraacijas aplieciibaa. Vari
veel I.Sudrabu pieaicinaat talkaa, vinjai taadas lietas patiik.
Taalaak, ja proceduura pret Tevi ir paarkaapta, vareesi attieciigo
atbildes veestuli izmantot kaa speeciigu argumentu striidaa ar
vinjiem.
Visaadi citaadi - es domaaju, ka taa ir tuksha muldeeshana, vinji
drukaa to, kas rakstiits baazee. sjo.

Karlis