[Autoliste] Re: iisi par Latvijas Auto klubu apvienibu

Instigater instigater at projektam.lv
Thu Dec 16 13:34:30 EET 2010

On 16.12.2010 13:12, Ģirts Bērziņš wrote:
> Vilku un Šadurski abus pakārt aiz vienas jūtīgas viets, vilku par
> idejas ieviešanu, Šadruski par tuvredzību...
>
> p.s. rekur atbalstīts vs neatbalstīts, uz saeimu iet tikai
> atbalstīts..., pašlaik vēl viss izstkatās +/- ok.
> http://titania.saeima.lv/LIVS10/SaeimaLIVS10.nsf/0/C2992A2E477E96F6C22577F80053E517?OpenDocument
>
> ar cieņu spameris GirtzB, rubļu vēl nav...
Nē, tieši Vilkam un Šadurskim respect, jo nav vairs gada
diskriminācijas, kad viena auto modeļa vienādas komplektācijas auto ar
dažādiem gadiem likme var atšķirties vairākas reizes. A Hummer braucēju
kliedzienus  neņemam vērā - tie tāpat galvā ir sisti. :D Likvidējot
2005.gada diskrimināciju man sanāks maksāt par 1Ls mazāk nekā šogad,
nevis +25Ls, kā būtu tas bijis.

Serveru noma Latvenergo datu centrā - sākot no 10.50 Ls/mēn