[Autoliste] Re: iisi par Latvijas Auto klubu apvienibu

Ģirts Bērziņš girtzb at inbox.lv
Thu Dec 16 13:12:29 EET 2010

 Vilku un Šadurski abus pakārt aiz vienas jūtīgas
 viets, vilku par idejas ieviešanu, Šadruski par tuvredzību...
 p.s. rekur atbalstīts vs neatbalstīts, uz saeimu iet tikai
 atbalstīts..., pašlaik vēl viss izstkatās +/- ok.
 http://titania.saeima.lv/LIVS10/SaeimaLIVS10.nsf/0/C2992A2E477E96F6C22577F80053E517?OpenDocument
 [1]
 ar cieņu spameris GirtzB, rubļu vēl nav...
 Quoting *Smic <klusais07 at hotmail.com>*:

Links:
------
[1] http://titania.saeima.lv/LIVS10/SaeimaLIVS10.nsf/0/C2992A2E477E96F6C22577F80053E517?OpenDocument