[Autoliste] Re: izmainjas CSN

JanisD 3ciems 3ciems7 at gmail.com
Fri Dec 3 15:15:47 EET 2010

nu ritiigs svolochs )))
man vienreiz ekipaazha celjmalaa uzmidzhinaaja, kad naktii pa tukshu
celju ar apm +50 braucu (ar enduuru). bet nu nestaadinaaja. peec
paaris km manu pataalaak aizmuguree migalkas, iedomaajos, ka shiem mok
mainiijushaas domas un arii griezu ruchku valjaa :). peec kaadiem
paars km bija mazaaks zinaams celinjs, pa kuru mezhaa iebraukt var.
tur veel spoguljos pamaniiju uz krustojuma nomirgojam, nepeetiiju
iipashi vai brauca pakalj vai nee, veelak vairs neredzeeja :)
Janis D, "3-ciems", ja tiktu aptureets gan jau paaraak draudziigi
neshkjirtos, jo kukuljus nemeedzu dot ;)