[Autoliste] Re: izmainjas CSN

swolotch swolotch.l at gmail.com
Fri Dec 3 10:30:11 EET 2010

vienu reizi neizdevaas nozust, bet nu peec uzaicinaajuma godiigi apstaajos (jo tanii briidii "meegjinaashana nozust" jau buutu klasificeejama
kaa beegshana) un teicu, ka spiideeja saule aciis un nefiga neredzeeju. papljaapaajaam par to, ka saule kaa pusstundu jau norieteejusi :-))) un
kaa ta taa, un vispaar par dziivi. peec papljaapaashanas draudziigi shkjiiraamies un devaamies katrs savu celju :)

tad veel vienu reizi ir bijis taa, ka naaku laukaa no veikala un redzu, ka "draazh" citu, kam tieshi taads pats auto. nu neko, devos ap stuuri
iekaapu saveejaa un vilku prom, atpakalj neskatiidamies :)

swolotch