[Autoliste] Re: Turbinas

Girts Berzins GirtzB at inbox.lv
Thu Nov 25 09:55:44 EET 2010

Trauce gan, nepatik maksligi elpinati motori, man vini est prasa.
Paslaik ES visa nodoklu poltika veicina tiesi maza darba tilpuma
turbodzineju razosanu jo "ekologija" tiek paslepta garas parnesumkarbas
attiecigi merot devielas paterinus un izmesu daudzumu(laborotorijas
apstaklos ar robotizetu vaditaju) sie auto principa brauc ka mazas
atmosferiskas sujmasinas.
savukart realajos cela apstaklos turbomotoru pozitivie ekologiskie efekti
izkust momenta...
vienigais, kas paliek ir motora komplekta samazinatas svars pret analogas
jaudas/griezes un efektivitates atmosferisko.

ar cienu spameris GirtzB, S54B32, dabigi elpinats.