[Autoliste] Re: Nodoklis

Raimonds_V krani at inbox.lv
Wed Nov 24 19:53:16 EET 2010

a  prichom vispaar turba?...lai tak vinja ir. Kaadam traucee?... nedod
eest? Tas tak nav motors, taas nav izpluudes gaazes.
ta jau  par kondicionieri ar vaig pleest 3 aadas. 9% diizeljiem ir
turbas, jaunie motori vw/skoda/audi/seat un citiem kantoriem naak ar
turbaam - speciaali samazinati darba tilpumi, ekologjiskaaki ut.

ramonz
===