[Autoliste] Re: izmainjas CSN

Talivaldis talivaldis at gmail.com
Wed Nov 24 14:59:43 EET 2010

man mirgojoshais zaljais paliidz noveerteet, ko un cik daudz varu
paguut krustojumaa
ja nav mirgojoshaa, tad pastaav iespeeja nedareekjinaat (jo, neskaita
jau liidz cik ilgi zaljais pastaav)
taadeelj manupraat mirgojoshais zaljais ir praktiski lietderiiga padariishana
tas sarkanais ar krustu arii praktiskinoder

LongT