[Autoliste] Re: izmainjas CSN

JanisD 3ciems 3ciems7 at gmail.com
Wed Nov 24 13:20:13 EET 2010

nu nu noderiigs..
sievai nesen liidziiga situaacija bija, ka nogriezhas pa kreisi, tur
paarredzamiiba slikta bija, leenaam kusteeja un viena zem sarkanaa
uzmauca virsuu. ne stuuri pagrieza, ne bremzeeja. rezults - laikam
abpuseejaa vaina, vismaz peec mentu runaam - taa vainiiga, ka zem
sarkanaa brauca, sieva, ka nedeva celju. vot i priecaajaties par
krustiem - lietderiibas apshaubaama. tikai lielaaka iespeeja
ieberzties ;)
Janis D, "3-ciems"
Opel Omega ar gaazes pliiti, ar sodu :)
Honda Dominator, Kawasaki Vulcan