[Autoliste] Nodoklis

Ģirts Karnītis girts.karnitis at di.lv
Wed Nov 24 09:33:00 EET 2010

Lapsrīts!

Sakarā ar vakardienas valdības lēmumiem autobraucēju dzīves līmeņa
uzlabošanai, es saprotu, ka no 3+litru bembukiem un subāriem ar 2+tonnu
svaru ar steigu būs jāpāriet uz mazmašīnītēm ar 0,9l motoriņiem.

Tāpēc man tāds jautājums – no FM lapā publicētās tabulas ar nodokļu
piemēriem, ne vella nesapratu, kāds nodoklis būs manai siltumnīcai – vai
zafira ir kompaktklase, MPV vai minivens. Varbūt kāds zin, kur ir pilns
algoritms vai kas tāds, lai es varu apskatīt, cik lielā bankratā es būs
nākošgad?

Ģirts

Ūpel zafira ar 2150kg pilno masu, 2.2l motoru, ellīgu patēriņu un ķieģeļa
aerodinamiku.