[Autoliste] ibio pateerinjsh, bija Re: Alkonarkomāni

swolotch swolotch.l at gmail.com
Mon Nov 22 13:04:16 EET 2010

jaa, nu liidzjuutiibas suniisha sakaraa, kaut kaa biju piefikseejis un sapratis, ka suns tev ir, taapeec izbriiniija posts par alkonarkomaaniem
bez asinjainaam detaljaam :)

a ibio un litra starpiiba... tas nebuutu taa kaa normaali jebkurai degvielai? izbaaz pa logu roku, braucot uz 80 un uz 90.

swolotch