[Autoliste] Re: plusiigaas H4 spuldziites

Juris Knakis lubes at inbox.lv
Tue Nov 23 17:33:40 EET 2010

> veel jau ir variants, ka voltu nav jau pie pasha akja, tb, mazaak
> par 13.2 tukshgaitaa
> pie iesleegtiem tuvajiem, pechkas ventilatora un restes.
>  bet to jau tad maniitu arii kaa izteiktu vajadziibu laadeet akji.
 Nu tas varētu liecināt vien to, ka vecums piezadzies pašam
 ģeneratoram ...vajag
 pamērīt uz paša ģen + klemmes un tālāk pa ķēdi uz
 akumulatoru.
 Es tā atceros, ka Volvo 240 arī pēc 15 gadiem šādā režīmā
 bija 13.8 V, tikko rpm
 drusku pieauga un bija 14.2 stabili ...

>  bet nu, ja volti ir, tad gan jaaskataas reflektori - 30 gadi
> tomeer. polo jauni
> neorigjinaalie lukturi tak nevareetu paaraak daudz maksaat.
>  shrotaa jau buus taadi pashi.
 Tas gan tiesa, tur laikam bija apaļie, ar to stiprinaajumu -
 austinjas pie reflektora ...
 Ruu