<blockquote style="border-left: 1px solid rgb(204, 204, 204); margin: 0pt 0pt 0pt 0.8ex; padding-left: 1ex;">veel jau ir variants, ka voltu nav jau pie pasha akja, tb, mazaak par 13.2 tukshgaitaa </blockquote><blockquote style="border-left: 1px solid rgb(204, 204, 204); margin: 0pt 0pt 0pt 0.8ex; padding-left: 1ex;">pie iesleegtiem tuvajiem, pechkas ventilatora un restes. <br /> bet to jau tad maniitu arii kaa izteiktu vajadziibu laadeet akji.</blockquote>-------------------------------------------------<br />Nu tas varētu liecināt vien to, ka vecums piezadzies pašam ģeneratoram ...vajag<br />pamērīt uz paša ģen + klemmes un tālāk pa ķēdi uz akumulatoru.<br />Es tā atceros, ka Volvo 240 arī pēc 15 gadiem šādā režīmā bija 13.8 V, tikko rpm<br />drusku pieauga un bija 14.2 stabili ...<br /><blockquote style="border-left: 1px solid rgb(204, 204, 204); margin: 0pt 0pt 0pt 0.8ex; padding-left: 1ex;"> <br /> bet nu, ja volti ir, tad gan jaaskataas reflektori - 30 gadi tomeer. polo jauni </blockquote><blockquote style="border-left: 1px solid rgb(204, 204, 204); margin: 0pt 0pt 0pt 0.8ex; padding-left: 1ex;">neorigjinaalie lukturi tak nevareetu paaraak daudz maksaat. <br /> shrotaa jau buus taadi pashi.<br />------------------------------------------------<br /> </blockquote>Tas gan tiesa, tur laikam bija apaļie, ar to stiprinaajumu - austinjas pie reflektora ...<br />Ruu<br /><div id="sig"> </div>