[Autoliste] Re: plusiigaas H4 spuldziites

arc arc at intelectuals.net
Mon Nov 22 22:10:17 EET 2010

Martins wrote, On 2010.11.22. 21:46:
> Mnja. Man reiz bija Audi 8, 81. vai 82. gada ražojums. Katastrofāli

:-)) var redzeet :-)) man ar reiz bija 82 gada audi :-)))

> [...]
> ieslēgtas strādājošas lampas!). Apgreids ar relejiem baiso starpību
> deva.
> Relejs veikalā - 2-3Ls, vajag tādus divus, vadi kaut vai Depo nopērc
> lokano balto, ar 1.5mm^2 pietiks pilnīgi. Drošinātāja ligzdas kur
> pirkt nezinu, teiktu pat ka šrotā pameklēt (Argusos un citos redzamos
> vados ieliekamos dikti pārbaudīt, ja drošekli iestiprina skavās kas
> izskatās šitā )(  , tad neņemt,  tad labāk vnk uzknieb 2 liekus
> kontaktus vadā un tur arī iespraud drošekļus. Spraudņi dabonami tai
> pašā Argusā, ņem resnākos.) No akumulatora ņemas +, caur drošinātāju

aanu, droshinaataaji biezaa slaanii un daudzveidiibaa ir taipat
slavenajaa leinodaa, tur es nonaacu, kad reiz mekleeju japaanju bobim
nosvilusho 150A skruuveejamo droshinaataaju :-)

> līdz relejam. Releja vadība - no luktura pienākošā vada, tas kniebjas
> pušu, viens gals pie vadības kājas relejam, otrs gals pie jaudas
> izejas relejam. Paralēli vads uz otru lukturi. Masu lukturim tad arī
> pie viena aizvilkt normālu.

aha,  par masaam vispaar aizmirst nedriikst nekaadaa gadiijienaa, citaad
var sanaakt taa, ka + vadu savelk katikturies, a masas vadu aizmirst,
rezultaataa tas njem un pasaka cahu :-)) shitas daljeej bi pie vainas
jau iepriekshmineetajam 150A droshinaataajam. masas vads bij pret raami
paarstriikjeejies tievs, rezultaaataa uzkarsis taa, ka piekauseejis
klaat blakus esosho gjeneratora + vadu :-)) un kaukaadas dusmiigaakas
starteeshanas briidis beidzaas ar baltiem duumiem pa visu pagalmu :-)))

=)
arc

> M.

nu noskruuvee kaadu releju kaadam kranam, ganjauka tur jamo tikdaudz, ka
i nepamaniis ;)